Formuläret "Artiklar" används för att se detaljer på ordrar som är avslutade inom ett visst intervall. Menyn till vänster används för att visa kompletterande information kring de markerade arbetsordrarna som väljs ut. Precis som i tidigare menyer kan man även här använda sig av Balthzar Clients grid-system genom menyn "Anpassa". Styckerna du vill ha från "Anpassa" drar du helt enkelt från den tabellen till formuläret för urval för att få fram data där. Se bild nedan för exampel på hur det kan se ut. För mer information om vad respektive stycke i vänstermenyn innebär se relevant del i dokumentationen.
Artikelnummer from / tom
Här kan man välja bland tillgängliga artikelnummer
och därmed bestämma från vilka artiklar urvalet ska vara baserat på.
Tillverkningsorder / tom
Här
fyller man i det ID för tillverkningsorder som urvalet ska vara baserat
på.
VerktygsID from / tom
Här
väljer man bland tillgängliga VerktygsID och valen avgör sedan vad urvalet
baseras på.
Slutdatum from / tom
Här kan
man antingen skriva in ett datum manuellt eller använda piltangenten för att få
upp en kalender och välja datum där. Val av datum avgör sedan vad
urvalet ska vara baserat på.
Maskin from / tom
I
detta fält kan du antingen skriva in ID för den aktuella maskinen manuellt eller
använda dig av piltangenten till höger om fältet för att få upp en lista på alla
tillgängliga maskiner.
Op-nr from / tom
Här fyller
du aktuellt operationsnummer. Dessa operationsnummer avgör sedan vad urvalet
kommer att
visa.
Ställtyp from / tom
I denna rullista kan man välja bland tillgängliga
ställtyper. Om det slutgiltiga urvalet inte ska baseras på någon speciell
ställtyp finns möjligheten att välja ingen.