Denna rapport kommer att visa data baserat på urval i Client för Interna aktiviteter Checklista. Detta sätts upp i admin-sektionen i Client. Gå till "Client" -> "Administration" -> "Systeminställningar" -> "interna aktiviteter" -> "Checklista för att läsa mer om hur det fungerar.
Urval i denna rapport är standardurval, samt tre kryssrutor för "Visa lista med aktiviteter", samt "Visa sammanfattning" och "Visa avvikelser": Aktivera kryssrutan "Visa lista med aktiviteter" för att visa en lista med tillgängliga aktiviteter. Aktivera kryssrutan "Visa sammanfattning" för att visa en sammanfattning av checklistorna. När det gäller rullistan för "Status" är det ett multiurval som bara är aktuellt om man tidigare aktiverat kryssrutan för "Visa lista med aktiviteter". Detsamma gäller kryssrutan för "Avvikelser", den kommer att visa eventuella avvikelser som finns för tillgängliga aktiviteter. Se bilder nedan för urval i Client, samt hur det kan se ut i rapportvisaren.
Från och med version 23.1.0 finns ett nytt urval som heter "Artikeltyp". I denna rullista kan man välja mellan olika artiklar som ska visas i rapportvisaren. Observera att som standard visas alla, även om ingen specifik artikeltyp är vald. För att begränsa vad som ska visas, måste man alltså göra ett aktivt val här.